Аналіз виховної роботи І семестр





`Аналіз виховної роботи
в 1-А класі за І семестр
2014-2015 навчальний рік.








Підготувала:
 Гавриль М. А.
2014 – 2015 н. р.








 `Аналіз виховної роботи в 1-А класі за І семестр 2014-2015 навчальний рік.

У класі 16 учнів. З них 9 хлопчиків і 7 дівчаток. Всі учні із задоволенням ходять в школу.
Виховну роботу спланувала на І семестр. Протягом цього періоду працювала над формуванням й розвитком дружнього дитячого колективу та його виховними можливостями. У рішенні цієї виховної мети керувалась інтересами і проблемами учнів, прагнула до того, щоб школа була не лише місцем навчання, а й улюбленим місцем повноцінного духовного життя.
Виховна робота з класним колективом проводилась за такими напрямками:
                   створення необхідних умов для виявлення індивідуальності кожного учня;
                   сприяння формуванню основ культури спілкування та побудови міжособистісних стосунків;
                   сприяння згуртованості класного колективу, духовному збагаченню особистості, виявленню кращих загальнолюдських рис: доброти, чуйності, прагнення робити.
Дбаючи про майбутнє дітей, кожного дня засівала в дитячих душах любов, повагу, людяність, віру в себе, в добрих людей, щоб надалі їм було легше соціально адаптуватися в суспільстві. Це дуже складна і відповідальна справа. Вона потребує щоденної роботи, великої відданості й глибокої поваги до своїх вихованців.
Головні завдання праці з дітьми були спрямовані на виховання любові до Батьківщини, до рідного краю, української мови, родини, а також на розвиток самостійності.
Працюючи над виконанням цих завдань, було проведено цілий ряд виховних заходів. Серед них важливе місце посідають ситуаційні години спілкування, на яких шляхом рефлексії учні розвивають уміння будувати стосунки одне з одним, із колективом. Ця форма роботи, багата на ситуації з етичних проблем, рольові ігри, має великі потенційні можливості для утвердження стійких моральних позицій дитини, таких необхідних йому у складних житттєвих взаємодіях реального буття. Тематика їх різноманітна: "До мене прийшли гості. Українська гостинність", "Як поводитися в школі, на гральному майданчику під час гри", "Історичні витоки народної іграшки",11 Розмова по телефону», "Хвилинки ввічливості," «Я зичу вам доброго дня!»,      « Моя Україна», "Вчитися жити в мирі та злагоді".
Діти І-А класу взяли активну участь у конкурсі «Голуб миру» вони малювали малюнки на асфальті на тему « Ні війні»
Особливу увагу звертала на поглиблення знань про культурну спадщину України, на його історичні святині. Про це йшла мова на виховній годині           « Українські обереги», на позакласному занятті "Мова наша солов'їна".
На годинах спілкування поділяється увага не тільки національному і моральному вихованню, а й художньо - естетичному, трудовому, фізичному та екологічному. Пропоную здоровий спосіб життя, проводжу боротьбу зі шкідливими звичками.. З великим задоволенням діти приймають участь в екскурсіях, годинах милування в природі, вікторинах "Що в лісі росте, хто в лісі живе", "Звуки природи". На загальношкільному святі « Золота осінь» учні І-А класу (серед молодших класів) зайняли 1 місце по виготовленні сувенірів із природнього матеріалу. Багато часу діти проводять на свіжому повітрі, де організуються різні ігри, спортивні естафети.
Усі учні із задоволенням приймають участь у позакласній роботі. У класі немає байдужих до життя колективу і школи. Взяти участь у позакласному дійстві для учнів—радість.
Вони прийняли участь у акції «Милосердя». Були зібрані і відіслані подарунки для людей України, на території якої проходять бойові дії.
Суб'єктом виховного процесу є співпраця дітей і дорослих. Тому завжди створювалась атмосфера доброзичливості, взаєморозуміння, взаємодопомоги, відчуття колективу. Цими методами треба користуватись і надалі в виховній роботі з дітьми, бо це дає позитивну мотивацію у навчанні і в позакласній роботі, оскільки увага зосереджується не на помилках, а на досягненнях і перемогах.
Використання індивідуального підходу у вихованні школярів, оволодіння методами особистісного підходу, забезпечення вихованців методами самовизначення, самореалізації - оце і є секрети майстерності, якими керувалась у виховному процесі протягом 1 семестру.
Сьогодення потребує вміння добре знати своїх учнів, їхні інтереси, стосунки з сім'єю, стан здоров'я.. Тому виховна робота була збудована на прагненні йти за інтересами дітей, будувати з ними взаємини так, щоб кожному хотілось поділитися з вихователем своїми труднощами.
Треба і надалі працювати над згуртованістю класу, а в цьому допоможе робота над дисципліною учнів, формуванням моральних якостей у кожного з них. До виконання цих задач буду залучати батьків, бо тільки спільна робота засіє в дитячих душах любов, повагу, віру в себе.
У класі є учні які часто порушують дисципліну. Це Кливець Іван, Матійчин Сергій. Із ними часто проводжу індивідуальні виховні заходи. Серед учнів класу є учень Кут Віталій  який зовсім не сприймає програмовий матеріал, з ним працюю індивідуально, але результату так і не досягла. 
До річного плану на І-А клас навчання буде включено багато спільних творчих справ: цікавих мандрівок, практичних занять, ігор, вікторин, конкурсів, акцій, які більше згуртують дітей і відкриють їм нові цікаві знання, розвинуть мовленнєву діяльність, їх потенціальні можливості.
З метою покращення навчально-виховної роботи передбачаю такі цілі:
-                     забезпечити подальше згуртування і організацію дитячого колективу;
-                     озброїти учнів глибокими і міцними знаннями, формувати у них першооснови наукового світогляду;
-                     виховувати дружні відношення і стосунки з товаришами;формувати навички культурної поведінки;
-                     розвивати почуття милосердя, доброзичливості, співпереживання;
- виховувати любов і повагу до праці, до людей різних професій, бережливе відношення до здобутків людської праці;
-виховувати здоровий спосіб життя, відповідальне ставлення до власного здоров'я;
-                     розвивати творчі здібності учнів;
-                     виховувати любов до рідного краю, ставлення до себе як до частини великого народу:
-                     розвивати почуття гордості за свої витоки,своє коріння; виховувати в учнів повагу до сім'ї.
Виховну роботу планую на науково - правовій базі освітньої галузі, зокрема:
1.                  Декларації  прав дитини;
2.                  Конституції         України;
3.       Законі України «Про освіту»
4.       3аконі України «Про мови в Україні»;
5.       Законі «Про загальну і середню освіту

6.       Конвенції про права дитини.

Комментариев нет:

Отправить комментарий